En dag vid havet ☀️🌾❤️

Tog min fantastiska femma och åkte till havet för en dag på stranden ☀️

Vi hade det super , mycket skratt och bad. Det är otroligt så enkelt det är med barnen , alla hjälper till, packar och bär .

Alwa är duktig och lärt sig simma , kämpar på, envis som en gris 😂

Det är nästan aldrig gnäll , Alwa tar en powernap när hon inte har nått att göra. Linus hade fotbollen med sig, Linnea hade förstås klubban med 😀

Så otroligt glad att Albin har blivit så pigg och orkar följa med en hel dag i solen☀️

Vilken otroligt härligt start på min semester jag fått. Underbara dagar och härliga kvällar .

Ska försöka ta mig till gymmet en sväng innan jag ska njuta av en skön kväll och lite sällskap 🤪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0