Påskledighet

Har haft påsklov med barnen, vi rivstartade med att få hjälp av min snälla pappa och köra sopor.Vi han även då fram cyklarna och få i ordning på dem, Alwa lärde sig cykla utan stödhjul på nolltid, är man envis så är man, Linus fick en ny stor cykel. Altanen skurades ren med såpa och alla möblerna kom fram.

En dag tog jag med mig Linnea till stan för str shoppa lite vårkläder , hon hade även tid hos tandregleraren , vi hade en mysig dag . Min älskade mamma var här och var barnvakt.

På skärtorsdagen var vi till min underbara vän Åsa på påskfika, barnen lekte och vi babblade på, tiden gick alldeles för fort. På vägen hem hämtade vi hit mamma för lite påskfirande. Det målades ägg, letades ägg och det åts ägg😊

Har även hunnit med att umgås lite med vänner. Tyvärr har inte vädret varit det bästa, vi trotsade vädret och besökte lekparken.

Igår träffade jag min fina vän Petra , åt gott, hade jätte mysigt, men idag ligger jag nerbäddad sjuk😥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0