En riktig ruggig höst helg 🍁🍂

Igår hade jag lite festligheter inbokade, barnen skulle varit hemma hos mormor men det blev ändrade planer. Istället ville barnen sova hemma hos Dick, jag lämnade av dem där efter en sväng på Ica maxi, barnen hjälpte till att plocka i lite smått och gott i kassarna att ta med sig till pappa. Linnea åkte till Mora på förmiddagen, match både lördag och söndagar.
Idag hämtade jag hem dem vid tolv, vi stannade på affären och köpte lite gofika, åkte hem och tände brasan och gosade ner oss i soffan.
När det var dags för middag hjälptes vi åt allihopa, barnen får alltid vara med, visst det tar längre tid, men tålamod är mammans bästa vän. 😊❤️

Det ska slickas och smakas i varje skål 😊

Idag blev det en 80 tals klassiker, flygande Jakob.

Nu är godnatt sagan läst och barnen nerbäddade, nu ska jag mysa med Linnea som precis kommit hem, med en förlust och en vinst i bagaget. Alwa blev myckey nöjd över att ha henne hemma igen.
En kommer en åker, Emelie åkte hem till Trollhättan idag igen, nu syns vi inte innan jul😥😥

Imorgon är det dags att besiktiga bilen, och med min otroliga tur här i livet så kommer det gå toppen NOT 😂 Håll en tumme ✊🏼✊🏼
Kram kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0