Sol träning och kärlek ❤️

Har tillbringat många sköna dagar hemma med barnen😊❤️


Förenade nytta med nöje Alwa blev klippt i solen i tisdags.


Igår jobbade jag, då blev det lunch i ute i solen i vackra Uppsala ❤️

Det blommar så vackert överallt. Stadsparken är fin att mysa i och promenera i. Underbara tulpaner.



Idag har jag både promenerat, cyklat till stan för att träna ( tyvärr var den jag tänkt äta lunch med upptagen ) så efter Friskis passet blev det 45 min gym innan jag cyklade hem igen. 


Har fotat lite  i trädgården idag, det blommar vackert. Plommonträd 🍈🍈


Och körsbärsträd🍒🍒🍒🍒🍒

På eftermiddagen blev det förstås städ, tvätt och packning , barnen åker imorgon 😢 Jag måste också packa åker iväg på en liten tripp i veckan ☀️🍷
Linnea flyger till Helsingfors imorgon tillsammans med A lags spelaren Alexander Rudd för att spela in en reklamfilm för klubbmärket Oxdog som sponsrar dessa två spelare. Lycka till👍

Kramen ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0