Sköna 1:a Maj

Startade dagen med en lång PW, sen åkte skurgrejerna fram. 


170 kvm pooldäck blev skurat och utemöblerna åkte fram. Så nöjd med mig själv 😊


På eftermiddagen kom alla barnen , min fina svärson och min älskade mamma, vi gick ut och käkade på Restaurang Kreta. 


Härligt att få umgås med alla mina underbara barn samtidigt ❤️ Emelie skjutsade tillbaka dem till stan, Anton skulle ta tåget till Stockholm.


Jag och stor ❤️ drog iväg på en skön och solig promenad i den fina vår naturen .
Så rogivande och vackert börjar det bli ute.


Det finns så många fina promenad stråk i Uppsala, runt högarna i gamla Uppsala, Skarholmen, Hågadalen , längs Fyrisån i stan. Snart börjar det blomma fint i Stadsparken och Botaniskträdgården.

Kramen ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0