Mycket händer ....



Startade med en timmes promenad för att rensa huvudet, mycket snurrar. Tycker synd om tjej som jag inte tror vet sanningen , men jag vet den , ska hon få tro att hon äter kakan själv el ska sanningen nå fram till henne att hon delar den med fler 👀👀  


Idsg njöt vi av den första mysfrukosten tillsammans ute☀️☀️
Sen har dagen varit i fullgång ute i trädgården.



Studsmatta upp, Linnea får en stor eloge , duktig tjej som startade uppsättningen.


Klippa gräsmattan , fick förstås soppa torsk, köpa mer bensin, sen mutade jag Albin😊


Gofika i solen är ett måste när man sliter. 


Rensar ogräs , krattat grus och svettats.


Alwa somnade ❤️❤️
Linus dukade och dekorerade med blommor , så söt 💙🌸


Jag tände grillen , premiär för i år, så himla gott 😎

Grannen kom över på ett glas vin innan jag lag dem små , trötta efter en lång dag i solen☀️☀️

Haft en super dag i solen trots att planen hade varit nått helt annat 🤔

Kram 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0