BlĂ„kulla 🐔



Äntligen börjar lunginflammationen slĂ€ppa taget, Ă€r fortfarande hostig och blir lĂ€tt andfĂ„dd, det Ă€r bara att acceptera och lĂ„ta kroppen lĂ€ka. Försökte ge mig ut pĂ„ en kort promenad i vĂ„rsolen igĂ„r.


KÀnde att startstrÀckan blir lÄng, bara att gilla lÀget.


Strosade i vÄrsolen och njöt av naturen.


Rogivande, tanka energi och samla kraft 


NĂ€r jag kom in lyckades jag pynta lite.


Fick anpassa efter orken, lite ris nÄn kyckling och nÄn kÀrring. Lite fina gula buketter med tulpaner.


Idag kom barnen hem, sĂ„n glĂ€dje ( ja Albin kom igĂ„r och dĂ„ fick man hĂ„lla sig undan, han skulle bjuda pĂ„ mat) PĂ„ eftermiddagen kom min fina vĂ€n Åsa med sin son oliver, lĂ€ngesedan barnen lekte, dem hade sĂ„ kul.


Det Àr fredag och barnen ville givetvis ha tacos.


Efter disk och kvÀllsplock kröp vi ner under tÀcket och lÀste god natts saga.


NÀr dem smÄ sov, griljerade jag skinkan och kastade in i ugnen. Nu sjunker jag ner i soffan, kÀnner mig lite yr.


Kram ❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0