Sveriges nationaldag 🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș



Tanken var att vi skulle Äka ner pÄ stan och fika lite. Men vÀdret var sÄ fantastiskt att vi stannade hemma och solade och badade.


Jag bakade Ă„rets första rabarberpaj och chokladbollar rullades sen firades dagen med mina nĂ€ra och kĂ€ra ❀❀



En skön slapp dag i solen, tyvÀrr bökade det blÄsa lite pÄ eftermiddagen.





Efter den obligatoriska mĂ„ndagstrĂ€ningen blev det en kvĂ€llsrunda med hunden , fantastisk fin kvĂ€ll. 




Det Àr sÄ vacker nere vid FyrisÄn.

Idag var det skola och dagis igen, lĂ€mnade barn och drog min vanliga morgonrunda, njöt av frukost i solen, fixade rent poolen, sen Ă„kte jsg till stan och mumsade en god lunch med min kĂ€ra vĂ€n ❀ solen stekte bra ☀☀


VÀl hemma igen var det bikini pÄ, Linnea hade kommit hem sÄ vi slumrade lite i solen.




PĂ„ eftermiddagen var det in till stan igen, Albin hade kommit pĂ„ att han skulle gĂ„ pĂ„ niornas avslutningsbal i kvĂ€ll😬 Kostym var ett mĂ„ste😅 Vi hittade en, var hemma en timme innan balen började, stilig blev han❀




Linnea och jag drog ivĂ€g pĂ„ 8 km löpning, nöjd med tiden 37 min😊
Nu sitter jag och vĂ€ntar pĂ„ att sonen ska komma hem frĂ„n balen, sen blir det sĂ€ngen đŸ’€đŸ’€đŸ’€

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0