Lite less...

Trodde att jag äntligen kunde få må bra, lämna alla jobbiga år bakom mig. Tänker inte gå in på varför, det har ingen med att göra, dessutom tänker jag på barnen. Men det snackas och jag kan bara säga att jag blev INTE  lämnad ( har heller ALDRIG skrivit det här på bloggen) Det jag kan säga är att jag en dag bestämde mig för att leva mitt liv ensam, jag tog av mig mina ringar, pratade med mitt ex och efter det valde vi att gå skilda vägar. Tänker inte svartmåla el skylla på nått.  Så snälla sluta spekulera för våra fem barns skull, undrar ni nått, fråga mig direkt. Sen att han gått vidare rör mig inte i ryggen, jag gjorde mitt val. 
Nu vill jag bara att alla ska få må bra för barnens skull, dem är det finaste jag har. Och vet ni, sanningen kommer alltid fram förr eller senare. Jag har inget att dölja, ingen ska någonsin säga att jag inte försökte. 

Trevlig midsommar 🍓🇸🇪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0