Kramar och snöbus ❤️


Inga pengar i världen betyder mer än mina barn. Är så glad och lycklig över att få tillbringa så mycket tid med dem, och som det är nu har det givetvis varit en stor omställning för både mig och barnen att leva åtskilda, så det gäller att ta vara på dagarna och ha roligt tillsammans. 


Vissa dagar har man mindre ork och jag får grymt dåligt samvete, men man är inte mer än människa. Idag har vi varit ute och busat i snön.




Glada barn ger en glad mamma 😊❤️





Linnea kom också ut och alla tre hjälptes dem åt att skotta av 1/3 av altanen så dem kunde lira lite innebandy. Jag och mamma stod i solen och njöt☀️ Älskade mamma, tack för att du ställer upp❤️


Idag har vi även firat min fina 14 åring Linnea, bakade cupcakes och lite annat smått och gott. 


Är grymt stolt över henne och hennes framgångar i innebandyn, hon har precis skrivit på ett fem årigt sponsorkontrakt med ett klubbmärke. Fri utrustning etc


Hon brinner helt för denna sport ☺️


Efter skön eftermiddag ute blev barnen hungriga, jag gjorde hamburgare, Alwa skulle hjälpa mig, men ni ser till vilken hjälp hon var 😂


Ikväll blev det lite hårdträning för mig, måste få bort mina julkilon😊 ätit lite för mycket av det goda, men man lever bara en gång. 


Nu har jag bäddat ner mig och tänker somna med ett leende på läpparna , kramandes min kudde.

Natti natti ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0