Skön söndag


Igår träffade jag min barndomsvän och hennes kusin och drack lite vin, mycket trevligt. Kvällen slutade mindre bra, bussen kom ju inte😁 
Väl hemma i sängen kunde jag inte somna , många tankar och känslor som snurrar i huvudet.


Då finns det väl inget bättre än att få vakna upp och kliva ur sängen och mötas av kramande barn. Så mycket kärlek ❤️ 


Linus min egen lilla schlagerkung, tittade på Melodifestivalen med mormor igår, Samir och Viktor är favoriten, jag han knappt vakna till innan han började spela låten för mig på sin Padda. 
Sent om sider fick jag fram frukost , det blev mera en brunch.


Morgonstund har guld i mun, lugnt och skönt, satt länge och pratade vid bordet. Underbara diskussioner kan man ha med dem små. 


Nu har precis tre milen i damernas skidor varit, vi har njutit av en god muffins och en kopp kaffe. Solen skiner utanför fönstren, härligt väder, dags för lite löpning. Men först ska vi tydligen sjunga. Alwa kom med en sångbok😊❤️


Ha en skön söndag 🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0