Lek, bus och idrott

Helt plötsligt är det kväll, var tog dagen vägen😊

Strax förre ett for vi in mot stan, Linus skulle på kalas på Leos lekland kl
13.15, när vi satt oss i bilen kom jag på att tanka var ett måste, vi fick bråttom. Linus utbrister Shit vad du kör 😂😂
Vi kom i tid 👍👍 

Alwa och jag fick busa själva medans Linus lekte med sina kompisar , hon körde med mig, hoppa studsmatta, åka ringar, rutschkana, bada i bollar. 😅😅
Efter en timme behövde jag lite kaffe.




Linus anslöt till oss och vi busade tillsammans en stund.




När barnen lekt sig trötta , styrde vi bilen mot Friskis , dags för lite lördags gympa😊


Vi var väldigt hungriga i magen när vi åkte hem, när jag duschat och luktade gott igen, gjorde vi pizza, mina assistenter hjälpt till. 


Linnea missade middagen idag, hon var i Gävle på match, hade varit kul att åkt med, men det är svårt att klona sig, hon spelar imorgon igen 👍😊
Nu har vi tittat på mello, Alwa var så glad över att få sitta uppe och titta, tyvärr sov hon i soffan innan det började 😊😓 Linus höll givetvis på David Lindgren, jag med😊


Nu ligger jag här ensam som vanligt och tittar, dem små sover och dem stora skiter väl i mig, om det inte ska skjutsats förstås 😉😂

Stor kram 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0