En vanlig onsdag 😀



Efter en blöt morgon PW var det underbart att få åka och sätta sig vid dukat frukostbord. Satt alldeles för länge och njöt av det goda.


När jag äntligen kom hem, åkte kuddar, filtar och mattor ut. Uppdrag städning satte fart. 


Älskar blommor, köpte en  bukett till mig själv, nu när man inte har nån att bli bortskämd av 😉




Njuter av känslan av nystädat hus, då mår jag bra 😊

På eftermiddagen drog jag iväg till Friskis, gymmade och gick på ett intensivpass. När jag ändå var i stan åkte jag till Ica Maxi och handlade. Min älskade lilla dotter fyller 4 år på måndag, så nu måste här bakas 💖


Nu har jag precis avnjutit lite kvällsmat, så nu ligger jag i soffan och myser.




Kramen ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0