Lider mot sitt slut😢

Både semestern och sommaren lider mot sitt slut. I fredags var jag på festivalen A Walk in the park, mycket bra. 




Nu är barnen hemma igen, vi passar på att mest bara vara tillsammans. I lördags var mamma här och vi åt kräftor allihopa. 


Det blev även fint väder så lite sol och bad har vi också lyckats med.






Igår skulle vi åka och träna och uträtta några ärenden, då fick jag punktering på bilen , blir så trött. Min Pappa kom till hjälp, till barnens lycka som då fick åka i hans king cab.





Idag började Linus inskolning på skolan, det gick jätte bra. Efter det var vi in till stan och fick däcket lagat 👍🏼


Sen fick jag och Linnea nått ryck, vi satte igång med att måla och tapetsera. 


Hon skötte all maskering.😊😂

Imorgon hoppas jag vi blir klara 👍🏼

Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0