Weekend i Sundsvall

I fredags jobbade jag bara halvdag för att sen åka till Sundsvall med min älskade kompis Åsa. Lämnade mina hjärtan hemma, mina små hjärtan tog mamma hand om, hon bodde hos oss. Tack älskade mamma för att du ställer upp❤️

Vi köpte med oss lite sallad och rosé som vi nöjt av på tåget som gick kl 13, det första stoppet var i Gävle.



Vacker natur längs vägen, ömsom vinter ömsom sol😊


Väl framme checkade vi in på hotellet, sen tog vi en tur och kollade av staden.


Sundsvall är en mycket vacker stad, tyvärr var inte vädret det bästa, ena stunden sol, regn och snö.


På fredagen åt vi en lugn middag på hotellet, avnjöt några glas vin och hade det så mysigt.


Vi sov ut på lördagen , avnjöt en underbar hotellfrukost innan det bar av för en heldags shopping.






Vi vilade benen efter några timmar på en jätte mysigt restaurang , den låg på en innergård.


När vi var nöjda gav vi oss av till hotellet för lite eftermiddagsfika, sen gick vi upp och slappade ett tag på rummet , jag provade lite av det jag köpt.


Sen hällde vi upp vin i glasen och lag oss på sängen ett tag.





Behövde vila lite innan vi gav oss ut i vimlet, besökte en mysig bar vid namn RÅ.


Hittade också Svenssons kök och bar 😊


På söndagen var det dags att packa och åka hem, helgen gick alldeles för fort. Fick ett kärt mottagande när vi kom hem till Uppsala ❤️ Underbart att bli omfamnad och känna sig efterlängtad.

Barnen hade haft det jätte bra med mormor. 


Borta bra men hemma bäst ❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0