Premiär 🚴🏾



Idag när jag var ut på min dagliga morgon PW bestämde jag mig för att premiären på cykel till jobbet skulle bli idag, eftersom intesivpasset på Friskis med bästa M 💪🏽❤️ inte skulle hinnas med. Så jag gjorde slag i saken , jag tog cykeln, så nu känns det i rumpan att man cyklat 3.4 mil. Underbart att komma igång att cykla. Det var en vacker kväll att cykla hem i, lite kyligt.


När jag kom hem hade dem små kommit hem från dagmamman, Linnea hade varit duktigt och lagt dem. Alwa sov och Linus låg vaken och väntade på att få en kram. Vi låg en stund och kramades, idag har det varit dåligt med kramar och pussar. 


Är en väldigt kramig och pussig person. 


Längtar till helgen , då smäller det, SM final i innebandy i Stockholm❤️Skulle ha gått med min vän M, men tyvärr kom en konsert med pappan ivägen. Men jag ska åka och det kommer att bli så spännande. Heja Storvreta 🔴⚫️

Dags att hänga tvätt och gå och sova.

Kramiz ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0