Helgen lider..,

Mot sitt slut...


I fredags sken solen när jag tog bussen till jobbet, livet kändes bra. 
På jobbet var det hysteriskt mycket, var skönt att gå till stationen och njutav av ett glas rött innan sängen väntade.


Lördagen på jobbet var ganska lugn, för att vara lördag. På vägen hem fick jag åka förbi Albin hemma hos sin pappa, med plånbok och mobilladdare och se till att hunden rastades. Linnea har spelat DM hela helgen. Lördagen avslutades med god mat på Plock i trevligt sällskap av innebandy morsor.


Idag har Linnea spelat DM med DJ 19, hon är så duktig min tjej❤️

Efter första matchen skjutsade jag Linnea till subway och köpte lunch, köpte en smörgås till Albin också, åkte till lägenheten och hämtade honom rastade hunden och sen åkte vi till mamma och fikade i väntan på finalen.


Det var en spännande final, tyvärr hade Alunda toppat upp med DJ spelare, men det var nära,.


Ett silver är inte fy skam, grymma tjejer,






Efter matchen var det min tur att röra på mig, det gick kanon. Rygg och flås kändes bra.


Jag stannade till vid pizzerian köpte mat och åkte hem till mamma. 


Ligger nu skit mätt i soffan hos mamma och tittat på Mästarnas mästare. Ska snart åka hem och sova, kl ringer 4.40😬



Kram❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0