Solig höstdag 🍂🍁☀️



Dagen började vi på Friskis, min söta hejarklack hade jag med mig. Tonåringarna låg hemma och sov, blev nog glada när huset blev tyst. 


På vägen hem släppte jag av Linus hos en kompis, jag och Alwa tog med oss hunden på en solig höstpromenad. 


Alwa älskar fortfarande att åka vagn. 


Hon somnade gott och stod en timme utanför och sov när vi kom hem, fick väcka henne 💖


Jag passade på att sortera, tvätta och vika all ren tvätt. Maskinen har gått varm. Innan jag började med middagen hämtades Linus hem, ikväll gjorde jag pizza, en tacopizza, som gillades starkt av Albin. 👍😊


Efter maten var det mest bråk mellan Linus och Alwa. Hon sprang även och retades med Albin, öppnade hans dörr hundra gånger och skrek Albin du är dum i huvudet men jag älskar dig. Lilla skit unge 😁😊
Linnéa tog med dem ut och spelade lite innebandy.


Fullt ös kan man säga 😂😂


Undertiden satte jag mig och fixade mina naglar lite fina, det blev midnightblue med glitter 🌟


När jag läst och lagt dem små, skjutsade jag Linnea till kompisar, dem
ska sova över, lediga från skolan imorgon. 

Go kväll på er 💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0