Lördag idag

Imorse när jag cyklade till jobbet kl fem var det riktigt mörk, cykellyse på. Det hade ljusnat när jag kom in till stan. Idag har vi slitit hund, vilka köer, när vi stängde var det fullt med folk i butiken, alla kassor var öppna, luften var typ slut.
Var så skönt att sluta och få cykla hem. 
Hemma fixade jag till mamma Lindas hamburgare och pommes 😋 


Efter vi ätit kom jag och Linnéa på att vi var glass sugna, så när småttingarna blivit nattade smög vi iväg till Ica. Albin var givetvis hemma hos dem små.


Det blev ingredienser till marängsviss de luxe. Vi tittar nu på Spring på TV4, sen ska vi titta på den bästa serien One tree hill och äta marängsviss. För ovanligheten så sitter både Albin och Linnéa med mig och tittar. Vi saknar ett One tree hill fan, våran älskade Emelie❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0