En bra dag❤️



I morse tills dem öppnade åkte jag med dem små till Leos lekland, Emelie kom också förbi en stund innan hon åkte hem till Trollhättan. Vi hade en rolig förmiddag.


Efter lunch och lite mer lek var det dags att åka till vattholma, Albin spelade. Vi köpte med oss slush och lite hot snacks. 
Albin gjorde som vanligt en bra match och i vanlig ordning var han besviken på sig själv. Blir så ledsen när han mår dåligt.


Väl hemma efter en lång dag var vi hungriga, det blev kycklinggryta. När jag sen duschat dem små och dem tittade på Bolibompa drog jag ut och sprang milen. Skön kvälls löpning😀 Det var sen trötta barn som jag läste för, Alwa somnade innan boken var slut. En intensiv dag och vintertid på det, tar ut sin rätt😊
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0