Det rullar på

Dagen har gått i ett, väckte barnen, skjutsade till dagis och skola. Gick en timmes skön promenad. Efter frukost åkte jag till Ica maxi och veckohandlade. 


Innan jag åkte till jobbet, stannade till hos Goa Pernilla, hon bjöd på god lunch.


Mätt åkte jag till jobbet. Idag slutade jag 19, Pernilla var snäll och hämtade dem små på dagis. 




Pernilla är så underbar med barnen, tack för all hjälp, guld värt❤️

Linnea var duktig och fixade middag åt henne och Albin. När jag slutade skyndade jag mig till bilen, hämtade dem små för att skynda hem för att hämta Linnea som skulle på träning :) 
Nu har jag lagt dem små, tänt brasan, ska äta nått innan jag måste hämta hem Linnea kl 21. 

Trevlig kväll 💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0