Trots elände

Är det bara att köra på, mina barn är det bästa jag har ❤️❤️


I helgen är det advent, så för barnens skull satt jag igång med advents stök, ut på vinden för att hämta alla saker, satt barnen i badkaret så var dem ur vägen ;)
Tyvärr är jag inte hemma och kan fira med dem, jag kommer att fira med min fina mamma❤️
Undertiden jag bytte gardiner, satt upp stjärnor och stakar, fick Alwa nått ryck och städade i dvd lådan 😊


Vid två packade jag in dem små i bilen, det är ju måndag och det innebär sång samling på öppna fsk.


Det är tur man har två knän när dem slåss om att sitta så nära mig som möjligt 😂





Mina tankar finns hos min morfar ikväll. 
❤️



Natti natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0