Febrig Alwa

Två inatt väckte Alwa med ont i örat och feber, det blev till att vabba idag. Innan jag skjutsade skolbarnen till skolan stack jag iväg på en PW. På förmiddagen när Alwa vilade for jag runt som en idiot, rensade tvättstugan, plockade bort utväxta skor och kläder , tre maskiner gick varma. 


Efter lunch ville Alwa att vi skulle läsa lite sagor. Med Ipren i kroppen blev hon lite piggare, så innan jag skulle hämta tonåringarna bakade vi en sockerkaka till fika.


När barnen fikade drog jag på mig löparskorna och drog iväg en mil. Så skönt.


Nu är middagen avklarad, brasan sprakar, barnen ligger i soffan med pyjamas och jag ska tända lite ljus.

Kram kram 💖💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0