Alla Helgona🎃❤️



Igår var jag i Sandviken på kurs med jobbet hela dagen, på kvällen åkte jag till minneslunden och tände ljus för mina kära i himlen.  
I natt sov jag hos mamma, när vi ätit frukost åkte jag och tränade, hem till mamma igen och duschade. Sen bar det av till stan, lite julklapps shopping och till Ikea, mamma ville ha hjälp att shoppa en garderob.


Innan vi åkte hem körde jag förbi kyrkogården så vi kunde tända ljus för farmor som skulle ha fyllt 93 år idag ❤️

Väl hemma hos mamma igen, lastade vi ur, sen var vi värda lite gofika😊

Nu börjar klockan bli dags att laga lite middag, mamma och jag ska äta lax med rotfrukter 😊

Kram ❤️

Kommentarer
Postat av: Henna

Vilken mysig helg du verkar ha haft med mami <3

Svar: Jätte mysigt, fast man saknar barnen så❤️
Linda Hammar

2015-11-02 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0