Värme ☀☀

Ledig dag, äntligen.... 
I morse åkte jag och Alwa tillsammans med Pernilla och lille William till öppna förskolan i Björklinge. 



Det bakades och sjöngs. 


Vi stannade till vid affären och köpte lunch, Alwa plockade en egen sallad, mycket stolt 😊




I bilen säger Alwa, mamma du kan ta bilen och åka hem, jag stannar själv hos Pernilla. 😂 Så jag fick snällt åka hem, skitunge.
Jag bytte om och gick en långgrunda med hunden, fixade lite med tvätten, hämtade hem gospojken Linus och Linnea från skolan.
Sen satt jag mig med en kaffekopp och njöt i solen☀☀ vilken värme.


Sen drällde Albin in och kort därefter kom min lilla Alwa hem igen. Mycket nöjd över att få ha stannat några timmar själv hos Pernilla💗
Sen blev det middag, träning och veckohandling på Maxi. 


Nu ligger jag ner sjunken i soffan och hejar på Tre Kronor.

💛💙💛💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0