Uppsala Floorball cup

Igår morse smsade Emelie när dem vaknat. Vi skulle precis äta frukost, så jag for in till stan och hämtade henne och Anton, dem var också hungriga.


Det blev brunch, vi satt och åt i fler timmar och pratade. Dem små turades om att sitta i Emelies knä, lyckliga över att ha stora syster hemma. 💗💗 



Emelie har träffat en jätte go kille, han fick godkänt av Albin 😉 Han är noga med vem hon ska träffa 😂😂
Vid ett skjutsade jag dem till stan igen, dags för dem att luncha med Antons pappa, mycket ska hinnas med. Alla barnen skulle med, så mamma blev alldeles själv hemma hos oss. Vid tre bar det av mot stan igen, Uppsala Floorball cup, Albin skulle ja spelat men är förkyld , jag tyckte det var skönt att få en lugn helg hemma, men ack vad jag bedrog mig. Linnéa blev tillfrågad istället, givetvis svarar hon ja, så nu är det innebandy i tre dagar igen.
Emelie och Anton kom förbi och tittade på första matchen innan dem åkte hem till Trollhättan.


Hittills en vinst, en oavgjord och en förlust. Nu är vi hemma några timmar, så jag sticker ut och springer, mamma får hålla ställningarna hemma. 😊


Kramen 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0