Fick som hon ville 😊

Efter morgon PW och lĂ€mning av barn, hade Alwa och jag en lugn morgon. Vid elva Ă„kte vi in till Beijer för en lunch med mina gamla underbara kollegor. Var jĂ€tte kul att hĂ€lsa pĂ„ alla gamla kollegor och trevliga kunder. 💗



Vi Ă„t pĂ„ Vero, Alwa fick i sig nĂ€stan alla goda pannkakorna. Blev melon och en chokladbit, som hon fick av en stamkund hon tydligen charmade 😊😉
till efterrĂ€tt. Det var lĂ€ngesedan hon Ă„t sĂ„ mycket . 


NĂ€r brudarnas lunch var slut, Ă„kte vi och plockade upp min mamma, vi var pĂ„ vĂ€g till GrĂ€nby för att ta hĂ„l i öronen pĂ„ Alwa. Hon har tjatat hela vintern pĂ„ mig, sĂ„ nu blev det av och Alwa ville ha mormor med 😊
Gick in pĂ„ lite olika stĂ€llena men till slut hittade vi ett stĂ€lle som tog hĂ„l. TyvĂ€rr fick vi vĂ€nta 20 min , sĂ„ vi gick in och shoppade lite pĂ„ HM till Alwa😊 Hon valde sjĂ€lv.


Lite sommar klĂ€der 💗


Jag trodde att Alwa skulle Ängra sig nÀr vi fick vÀnta, men inte. Lite trött var hon, men satt sig glatt i mitt knÀ, med napp och tule och en lÄne nalle.



Dem var tvĂ„ som tog samtidigt, men nĂ€r den ens tog sĂ„ fastande pistolen i örhĂ€nget, det tog ett tag att fĂ„ loss den. 


Men lilla Alwa sa inte ett ljud. 



Hon hoppade glatt ner frĂ„n stolen och var redo att gĂ„ och köpa en tĂ„rtbit, hon ville hem till mormor och fika. 


Efter fikar bar det av hem för att hÀmta Linus, stÀda övervÄning ( det Àr ju röddag pÄ torsdag och dÄ ska det vara nystÀdat) Äkte och trÀnade och sen blev det veckohandling pÄ Maxi.
Nu lite mat i magen och sen sÀngen.

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0