Mina små pärlor



Tänk vad ljust det är nu på morgonen när man åker till jobbet kl 06. Man blir så mycket piggare. 
Efter jobbet åkte jag till Friskis och körde järnet, 30 min löpning, 10 min i stakmaskinen, 30 min gym och avslutade med en timmes aerobics pass. 
Solen sken fortfarande när jag kom hem, bytte om och drog direkt en runda med hunden. 


Nu är  sagor och kvällsbestyr avklarade.
Jag har fixat lite fint hemma med lite saker jag shoppat, bl.a.  sådana här små hjärtan jag satt ner i krukorna i sidoljusen vid entré dörren. 


Vasen och dem oäkta blommorna är också nya, så som dem små kulorna i vasen.  Dem måste jag rekommendera. Det är små små pärlor, man tar det man behöver, jag tog en tsk och sen hällde jag på 5 dl vatten, pärlorna absorberar upp vattnet, nu stoppar man i sina snittblommor, inget vatten behövs alltså i vasen. Det enda man gör är att fylla på med vatten ibland, då blommorna suger vattnet ur pärlorna 👍 fiffigt 😊
Och jäkligt snyggt 💖

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0