Lite medvind



I morse lämnade jag dem små och åkte iväg på ett möte, det mötet gav lite medvind i min annars stormiga tillvaro.
Direkt därefter skyndade jag till biblioteket och sångsamling. Alwa hade åkt dit med Pernilla. Hon kramar om mig när jag kommer och utbrister, vad kul att du kom❤❤ söta unge.
Vi åkte till öppna förskolan och fikade innan vi styrde mot stan, lunch pass på Friskis. Alwa somnade på golvet, så go.


Handlade och sen skulle vi hämta Linus, men Emelie ringde och sa att hon hämtade Linus.  Väl hemma åkte elvispen fram. Födelsedags dags igen. 


När jag bakade satt lillflisan och pratade med mormor ❤


Nu blir det fredsgsmys, Lets Dance 👍

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0