Behaga alla ...

Än hit än dit, det är påsklov och jag ska försöka behaga alla barnen.
Startade med en morgon PW, ladda med energi. Kl 10 skulle jag och dem små åka till öppna fsk, men vad händer, bilen är död, vrider på nyckeln och instrumentbrädan blinkar och låter. Har aldrig vart med om det, får tag på min bror som säger att batteriet är nog dött, då kan det låta så där. Hm letar fram startkablar, väcker grannen som snällt hjälper mig. Bilen startar efter ett tag. Något sena anländer vi till öppna fsk, kastar in barnen och åker en sväng med bilen så den får laddas. 
Vid tolv åker vi hem, har lovat Linnea att löpträna. Byter om och drar iväg.


Haren tar täten och håller upp tempot.😊
Hemma väntade hungriga barn, utfodrade djuren, sen bar det av till stan, Linnéa skulle till Allianshallen och spela innebandy, Albin ville till Net on Net och köpa ny datamus, ja det blev ju billigt😁
Men nu är han glad och nöjd. Inne på butiken slog Alwas envishet till, hon skulle minsann inte dela tuggummi paket med Linus, men se det fick hon lov att göra, annars blev hon utan, lite tårar biter inte på mamma.
Nu ska jag börja göra lite påsk fint, laga lasagne till middag innan det är dags för mig att åka in och träna. Albin får fasen vara barnvakt nu när han fått ny datamus😂

Hörs senare , kraaaaaam💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0