Vilken dag 😁

Upp innan tuppen, lĂ€mnade Linus pĂ„ dagis, Ă„kte med Alwa till Maxi och stor handlade, in pĂ„ bolaget, hem och plocka in, ge Alwa lunch, kastade ut mattor och kuddar och filtar, dammade och dammsög, hĂ€mtade Linus pĂ„ dagis, för att sen skjutsa honom och Alwa till Alwas dagmamma, in mot stan för lĂ€karbesök ( inte konstigt mitt blodtryck var högre Ă€n jag brukar ha, dock inte för högt), in pĂ„ jobbet, intog lite lunch, jobbade till 19, sen var det möte till 21, nu Ă€r jag hemma, Ă€tit en smörgĂ„s, sĂ„ nu ska jag stĂ€da toan uppe som jag inte hann innan jag Ă„kte OCH sen förstĂ„r ni tĂ€nker jag dyka ner i min sĂ€ng. 



Ja det var min dag .....

Puss och kram 💗

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0