Tandis



När Linnea kom hem från skolan var det bara att ta en paus i städandet, Linnea hade tid hos tandläkaren.  Hon ville inte gå dit själv, så det var bara att släpa med två krassliga små barn.


Innan vi åkte hem stannade vi vid affären och köpte slush. Gott med  lite kallt när man har feber.


Tror bestämt att Alwa har haft på sig nya jackan hela dagen, låg med den på sig i soffan 😂💗
Efter middag, duschning av barn så bytte jag om och åkte och tränade. Linnea var också och tränade, dem små bäddade jag ner vid Bolibompa, Albin agerade barnvakt ( framför dataskärmen 😂)
Nu blir det snart sängen för mig, jobb väntar imorgon, mu hoppas jag vinden avtar inför cykelturen till jobbet 😊

Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0