Söndags shopping

Startade dagens som vanligt, under promenaden bestämde jag mig för att ringa mamma och fråga om hon ville hänga med och inhandla lite blommor till altanen. Det ville hon, så vi plockade upp henne. Vi började med att leta lite skor till Alwa. Det var med raska steg hon for fram mellan affärerna.😊


Vi hann med väääldigt många affärer, det blev väääldigt många påsar.  


Inget gnäll på barnen, som var hjälpsamma att bära. Mamma följde med oss hem och fikade. Alwa drog med mormor upp på rummet för att leka, jag drog ut på en löprunda.


Idag skulle Emelie ha kommit hem, men det blev ändrade planer. Jag som gjort hennes favorit mat. 💗 Mamma stannade och åt med oss, och drack ett glas rosé med mig. 


Imorgon hoppas jag på fint väder, ska plantera  lite. Ska göra en rabarberpaj, det har Emelie beställt tills hon kommer. 
Längtar sååååååå ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0