Förberedelse 😊



Hade en super mysig kvĂ€ll igĂ„r, prat, god mat och dryck. Vi gick inte vidare, vĂ€dret var inte det bĂ€sta. 
Idag drog jag ivĂ€g till GrĂ€nby, LinnĂ©a ville ha ny bikini, vi hittade tvĂ„ stycken som passade fröken krĂ€sen.😂 Sen drog vi till Maxi, tankade upp bilen för resa till Nyköping, hem kastade i mig lite lunch, satte mig pĂ„ cykeln för att Ă„ka till jobbet. Givetvis skulle det börja regna.


Slutade 19.30 upp pĂ„ cykeln, och denna gĂ„ng slapp jag regn, det var sol. 
Emelie hade kommit hem frĂ„n TrollhĂ€ttan , till min glĂ€dje 💞 Jag gjorde en jordgubbspaj och undertiden den var i ugnen stĂ€dade jag badrummet uppe, det mĂ„ste ju vara frĂ€scht hemma nĂ€r mamma kommer imorgon och Ă€r barnvakt 😊 
Nu har jag ny duschad satt mig i soffan tittandes pĂ„ fotboll, smaskandes pĂ„ jordgubbspaj. Skulle behöva packa klart till imorgon. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0