Farväl mormor 🌹❤️

Vaknade imorse och var lite lätt illamående, medveten om att det skulle bli en jobbig dag.  Min älskade mormors begravning ❤️
Jag började med att lämna Linus på dagis, Alwa blev upphämtad av Pernilla, det var dem stora barnen Emelie, Albin och Linnea jag hade med mig. Halv tio åkte vi, plockade upp mamma, stannade på Ica Maxi för att hämta upp fikbröd som beställts. 
Sen for vi till morfar, hjälpte honom att klä på sig. Satt en stund i köket och pratade med honom, han var lite nervös. 


Mina stora fina barn var sammanbitna❤️


Jag smög in och luktade på mormors kudde, då kom tårarna, sen har dem runnit hela tiden.
Lilla morfar blev så fin i skjorta och kostym. 


Det var en fin begravning, många fina sånger sjöngs, bla håll mitt hjärta. Prästen pratade så fint.


Tårarna forsade, när det var dags att gå fram för att ta farväl, var jag tvungen att ta ett djup andetag, det var jobbigt.


Efteråt var det begravningskaffe i lokalen hemma hos morfar. Det var en fin och minnesvärd dag, men jätte jobbig. Skönt att ha min bror att stötta mig mot❤️


Efter nån timme tog vi farväl, morfar blev trött och ville gå in till sig.


Det var med huvudvärk jag styrde hemåt, dags att byta sorg mot glädje, skolavslutning. 

❤️Vila i frid älskade mormor ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0