⛅️⛅️⛅️

Var är sommaren, jag vill sola och bada dagarna långa. 
Inte en dag utan regn. Försökte mig ut på en löpar runda mellan skurarna, fick några stänk på mig. Linus körde regndansen ute på altan 😂


När solen tittade fram fick vi lite fika främmande, trevligt 😊💗


Nu är middagen avklarad och Linnéa är skjutsad till träning. Hänger på låset, innebandy är livet enligt henne 💗


Nu ska jag byta om för träning och sen ringa och kolla om Albin kom fram ordentligt, han är i Nyköping. Jag ska börja packa, på torsdag åker jag och Linnéa och tittar på när han spelar match. Och imorgon är det ju tisdag, då blir det utgång med mina knäckehäxor, mat på Tzatziki och sen kanske ett glas på stationen 😊





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0