Dop

Trots att jag bara fått 4,5 timmes sömn har jag varit pigg idag. Somnade vid två och halv sju ville inte Alwa sova mer, Linus vaknade också. Vi smög ner till tvn, för att inte väcka hela huset. Alwa ville bestämt gå och väcka Emelie och hennes pojkvän Anton. Fick henne på andra tankar, bäddade ner dem små under filten framför barn tv, och gick ut en PW för att vakna till liv. 
När jag kom hem dukade jag fram frukost på altanen, satt på dammsugaren i poolen sen tog barnen  ett morgondopp och jag bara njöt av min goda kopp kaffe. 




Vid elva var det bara slita sug från solen göra i ordning dem små, jag Linus och Alwa skulle på deras kusins bebis dop.


Barnen var så fina och väntade spänt på att dopet skulle börja. 


Efteråt bjöds det på doptårta, barnen smaskade och åt. 


Ett paket och två barn, det var tur det var två handtag på påsen 😉💗


Sen åkte vi hem och gick på bröllop 😉


Så vackra 💗

Tittade bara på vigselakten, sen snörade jag på mig joggingskorna och drog ut en runda. Alwa och Linus tittade på film med Albin😊
Idag åkte Linnéa till Nyköping för att delta i Selected Player, träning och cup för speciellt uttagna från hela landet. Linnea kände ingen som är med, men hon är inte bang att åka iväg. 
Nu börjar jag bli lite pumsig, så nu släcker jag ner.

Natti natti 💞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0