Hemma hos mina smĂ„ 💗



9.20 gick vÄrt plan hem, det tar tvÄ timmar att flyga hem. Ju nÀrmare hem jag kom, ju starkare blev hemlÀngtan.


NĂ€r vi landade tog jag och killarna packningen och gick ut i solen och vĂ€ntade. Zohre Ă„kte med buss och hĂ€mtade bilen som vi lĂ„ngtids parkerat. 


Kunde knappt sluta krama mina smĂ„ 💗
Sen blev det presentutdelning till barnens glÀdje.


Alwa var överlycklig, hon har tjata om dagis vÀska, hon börjar i höst pÄ dagis.
Sen fick jag fart, födelsedagsfest för Emelie vill jag ha, Ă„kte till affĂ€ren och inhandla till grillfest och bakade Emelies favoritpaj.💞 Emelies kille Anton Ă€r hĂ€r och firar med oss. 


Vi Ät en mysig middag ute pÄ altanen innan min underbara mamma Äkte hem.
Tack Ă€lskade mamma och Emelie  för all hjĂ€lp denna vecka, det har inte varit problem fritt.
Alwa blev sjuk, mamma fick ta henne tilk vĂ„rdcentralen, urinvĂ€gsinfektion, fick hĂ€mta penicillin pĂ„ GrĂ€nby, tvĂ€tt sĂ€ngklĂ€der flera gĂ„nger, dĂ„ Alwa inte kĂ€nt att hon varit kissnödig nu nĂ€r hon varit sjuk. Inte nog med detta, en dag löste jordfelsbrytaren ut nĂ€r dem lagade mat, jag försökte förklara för Emelie vad hon skulle göra, men det var inte sĂ„ lĂ€tt, det slutade med att min snĂ€lla bror Ă„kte ut och hjĂ€lpte dem. Nu behöver mamma en skön semester.☀


Borta bra men hemma bĂ€st ❀

Nu ska vi fortsÀtta fira Emelie, ska vÀl hurra lite för kronprinsessan Viktoria.

Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0