Gör mest ingenting....



Håller hårt på mina rutiner, det blev en timmes svettig morgon PW, 23 grader kl 8.


Vid frukosten tyckte Alwa det var soligt😎



Det är varmt och det gäller att se till att dem små dricker, dem tar små pauser och sätter sig i skuggan och myser.


Dem ligger mest i poolen och busar hela dagarna, men idag blev det helt tyst, tittade upp från solstolen och alla var borta. Alwa sov, Linus lekte med lego, Linnéa spelade innebandy och Albin hade satt sig vid datan. Jag passade på att njuta av att få sitta still mer än två minuter 😂😂

Idag hjälpte Linnéa Alwa att byta örhängen för första gången, gissa om hon var mallig. Kom ner och visade mig i köket. 

Undertiden jag lagade middag, idag blev det givetvis grillat, hjälpte Alwa till att vattna alla mina blommor. 😊



När jag lagt små trollen, dukade jag ut lite smått och gott, spelade kort mot Linnéa. Jag vinner 😂


Helt plötsligt dyker först en upp sen en till😁 jag trodde dem sov.


Det var bara att gå in med dem igen. 
Nu har Albin hoppat i poolen, kvällsdopp.



Jag tänder ljusen och sättet mig under filten, så inte knotten biter mig 😂


Trevlig helg mina vänner 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0