Friskis ligan đŸ’—đŸ’œđŸ’™â€ïž



Vi ledsnade pĂ„ att sitta pĂ„ altanen och vĂ€nta pĂ„ sol, jag och LinnĂ©a bestĂ€mde oss för att trĂ€na, dem smĂ„ ville följa med, till Albins lycka, dĂ„ slapp han vara barnvakt 😊😂
NĂ€r vi var pĂ„ vĂ€g hem, ringde Emelie och frĂ„gade om jag kunde hĂ€mta henne i stan, sicken tur att vi var pĂ„ VĂ€derkvarnsgatan. 
NĂ€r vi kom hem blev det fart, vi var sĂ„Ă„ hungriga och klockan var 18. 
Emelie fixade grönsaksspett, Linnea gjorde sallad, jag klyftade potatis, gjorde Tzstziki, tĂ€nde grillen. 


NĂ€r jag tittar ut Ă€r Linus i fullgĂ„ng och dukar bordet, han hade fĂ„tt fram dynor, underlĂ€gg, tallrikar och bestik. Det var delade meningar om vi skulle sitta inne eller ute, Emelie ville inne och Linus ute. 
Inte konstigt Linus var snabb att duka😂


Alwa var mindre nöjd över att sitta ute, Ă„h gud vad jag fryser sa hon. Hon skickade in Emelie och hĂ€mtade tröja, sen satt hon och spelade apa. 




Efter maten duschade barnen varmt , jag plockade undertiden ur och sen i diskmaskinen, hĂ€ngde tvĂ€tt, stĂ€dade barnens rum. Sen hade klockan blivit mer Ă€n lĂ€ggdags, det blev vĂ€lling och godnattsaga. Hann nĂ€stan sĂ€tta mig i soffan tills Beck började pĂ„ tv.😊


Go kvĂ€ll 💞

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0