Tant Gredelin



På förmiddagen styrde jag bilen i snömodd mot min kära kusin i Enköping. Bara hon och jag på ett mysigt gameldags café. 


Ett gammalt hus med mysiga små rum, med fina gammal möbler. Väldigt harmoniskt och mysigt.


Vi valde att äta av den goda tebuffen.


Väldigt mycket gott lag jag på mitt fat, inte bara en gång , utan flera gånger 😊


Vi pratade och pratade timmarna bara flög iväg. Vi avslutade med en god fika tallrik. 


Nu sitter jag i bilen på väg mot dagens innebandy match i Gamlishallen. Linnea spelar mot FBC.


Tack fina kusin för en super mysig och välbehövlig dag, hoppas vi ses snart igen 💖💖💖

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv fina du!

Svar: Hoppas vi ses snart igen 😘
Linda Hammar

2015-01-31 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0