Slut som artist 😉

Dagen har gĂ„tt i ett, vĂ€cka barn, lĂ€mna barn ut pĂ„ min dagliga morgon PW. Äta frukost och sen var det ett besök hos frissan som gĂ€llde 😊 Man blev inte bara fixad i hĂ„ret, jag blev serverad lunch ocksĂ„ 👍 lyx💖


Sen bar det av till jobbet, sprang pĂ„ min Ă€lskade bror ❀ och fick en varm kram.
Jobbade till 19, rusade till bilen, hĂ€mta dem smĂ„ hos min underbara vĂ€n Pernilla 💓. VĂ€l hemma kastar jag dem smĂ„ i sĂ€ng. Underbar kĂ€nsla att komma hem och brasan brinner och huset Ă€r varmt, bara att sĂ€tta sig i soffan med en kopp The. OmtĂ€nksamma LinnĂ©a ❀


Nu har jag vikt tvĂ€tten och hĂ€ngt den maskin jag körde igĂ„ng innan jag Ă„kte i morse. 
Öppnade den fina present ( ljuslykta) jag fick av goa Jenny hĂ€romdagen och dĂ€r i lĂ„g en fin liten Ă€ngel 💝


Har sĂ„ fina vĂ€nner runt omkring mig, tack alla nĂ€ra och kĂ€ra ❀

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0