Lyckad kväll

Kvällen startade med att Henna bjöd på en kanon god middag och så fick jag en present, tant fyller ju snart år.


Jätte fina örhängen, blev såå glad. Tack älskade vän ❤️❤️


Sen kom goa Lollo och vi skålade i min champagne jag fick när jag fyllde 40, den var såå god, och bättre tillfälle att öppna deb kunde jag inte ha. 


Vi gick ner till stationen, där var sjukt mycket folk, sen stannade vi till vid flustret, bara små snor ungar 😂😂 men kul att dansa lite. Gick åter till station. Mycket trevligt 😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Vi gick hem till Henna igen när dem stängde , dukade fram lite gott 😊❤️


Natti natti 


Kommentarer
Postat av: Henna

Vilken underbar, mysig, och rolig kväll/natt, och mysig frukost😘❤️ Som alltid ❤️

Svar: Jätte ❤️ Detta gör vi in efter din semester ❤️
Linda Hammar

2015-12-14 @ 00:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0