Julstök

Vaknade i morse av att Linnea ringde och bad mig komma och hämta dem, Dick hade fått magsjuka och kunde inte ha dem, flängde in och hämtade dem, sen har dagen bara rullat på. Har varit till banken, handlat julmat, Systembolaget, in och ut i en hel del affärer. Skulle ha hunnit tvätta bilen också men vilka köer. Hem och städade, bakat lussebullar med mina hjälpredor 😊


Rullat köttbullar, Alwa gav mig dum blicken när tomteluvan åkte på 😂😂


Paketen har också hamnat under granen 👍🎄


Emelie och jag höll på till halv ett i natt.


Nu har jag varit ut och kutat , dags att göra en saffrans cheesecake och sen slå in dem sista klapparna 😊🎄 

Kram kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0