Julafton 🎅🏽❤️



Julafton startade med en lugn och skön morgon, lite för lugn, frukosten blev väldigt sen😊 


Vi åt länge och barnen tittade i julstrumpan. 


Det har varit ett himla tjat efter tomten idag, så dem fick tjuvstarta med nått paket innan fikat.



Vi åt av dem goda pepparkakorna Emelie bakat med dem små ❤️


Klockan tre bänkade vi oss i soffan tittandes på Kalle , då kom det nån utanför fönstret. 


Alwa blev livrädd och visste inte var hon skulle ta vägen. Men när tomten väl kom in kramades alla barnen med tomten 🎅🏽


När Kalle var slut började jag med middagen, barnen tjatade och tjatade, den ena var hungrig och den andra ville öppna paket. Man skulle vara bläckfisk.



När jag plockat undan efter middagen , mer eller mindre drog barnen mig till paketen, dags att öppna 😊


Albin och Linnea läste åt dem små och dem delade ut. 


Fort gick det, dem var sååå ivriga. 


Vid paket öppningen slet Linus upp paketen, pappret flög och han jublade, Alwa satt lungt, öppnade och lag pappret i soppåsen 😂 Innan det var daga att sova lekte dem en stund men sen sa Alwa, bär upp mig till sängen mamma ❤️

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0