Skansen đŸ”đŸ’



Det var förvĂ€ntans fulla barn som köade in pĂ„ Skansen, sen lĂ€stes kartan ordentligt 😂 Alwa var besviken över att djuren med lĂ„nga halsar inte fanns pĂ„ Skansen. 😊


Första stoppet var in pĂ„ akvariumet, jag stannade utanför, ormar Ă€r inte min grej. Linus tyckte det var lite lĂ€skigt med Lemurerna som hoppade över huvudet pĂ„ honom. 


Vi hade mormor med oss till barnens glĂ€dje💗 Albin och LinnĂ©a fick vi inte med oss. 😊
Man fÄr gÄ mycket, Alwa var duktig och kÀmpade pÄ, blev buren ibland, första sommaren utan vagn.


Vi hade ett perfekt vĂ€der, varmt men inte stekande sol, det kom lite regn, men dĂ„ var vi pĂ„ G hem. 


Efter vi Àtit lite lunch, besökte vi lilla Skansen, bÄde lek och djur att klappa.


Vi stannade till och tittade lite pÄ repetionen av allsÄng pÄ Skansen.


Vi avslutade dagen pĂ„ det lilla tivolit dem hade. 


Dem var sĂ„ nöjda, Alwa Ă„kte omkring hela tiden med ett leende pĂ„ lĂ€pparna💞



Fina barn ❀❀


PĂ„vĂ€gen hem stannade vi tog med sushi hem, det Ă€r sĂ„ gott, men tyvĂ€rr blir det lite dyrt nĂ€r alla vill ha 😁😂
Efter maten bytte jag om till trĂ€ningsklĂ€der, skjutsade Albin till innenandytrĂ€ning, sen Ă„kte jag till Friskis, trĂ€nade, duschade och sen direkt till Maxi för att handla. 


Brukar handla onsdagar med imorgon ska jag trĂ€ffa Åsa, om det Ă€r fint blir det ett glas vin pĂ„ stationen.

Natti natti 🌾


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0