God morgon ☀️

Ligger här i sängen och kan inte bestämma om jag ska gå en promenad eller inte. Är såå trött, vaknade i natt och hörde poolpumpen låta illa, for ut i mörkret halv  fyra näst in till naken 😂 Inser att vatten nivån sjunkit för mycket, väldigt konstigt. Tar mig in under pooldäcket för att stänga av, sen får jag dra fram slangen och fylla på vatten. Somnade igen vid halv fem och kl sex tyckte Alwa det var morgon. 😁😁 
Tror jag skiter i att gå, blir en skön frukost i solen istället. Blir spännande att komma ut och se om vattennivån sjunkit igen, det får inte vara läkage någonstans. 
Idag kommer mamma och badar med oss och ikväll tänkte vi äta lite kräftor tillsammans. Det är bara en vecka kvar tills Emelie flyttar hem till sig igen😢❤️

Ha en bra dag ☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0