Sov så gott 😴😴

Idag har man fått känna på att man lever på jobbet, det var bara försmak på hur det blir imorgon. Hyllorna ekar nog tomma då. Jag är förvånad över att studenterna har råd att handla så mycket sprit inför Valborg. 
Såg precis att vädret inte skulle bli bra, tråkigt, då håller vi oss hemma. Än så länge behöver jag inte oroa mig för ungdomar som ränner på stan. Tråkigt för Emelie som kommer hem från Trollhättan för att fira Valborg. Fick veta ikväll att hon troligtvis inte hinner hem hit och hälsa på, har inte vågat tala om det för Albin än, han kommer bli så besviken, han längtar mer än han säger efter sin syster. Sina problem pratar han oftas i första hand med henne om💖


Hon var Albins ögonsten redan som liten 😊
Nej nu måste jag sova, dags att borsta😊



Natti natti 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0