Måndag 13:e April

Morse var det planering som gällde. Albin börjar idag två veckors praktik, denna vecka ska han vara på brandstationen Viktoria. Han börjar 8.15, samtidigt som Linnea börjar skolan och Linus på dagis. Så idag fick Linnea cykla till skolan, jag skjutsade in Albin till praon, och sen hem igen för att skjutsa Linus till dagis. I bilen på vägen hem utbrister Linus plötsligt ; Mamma vi är många ungar i våran familj 😂❤
När alla barn var på plats stoppade jag ner Alwa i vagnen och drog ut på en timmes PW.


Hon älskar fortfarande att åka vagn, vilken tur för mig 😊
Vi har även hunnit tagit en cykeltur på gångvägen. Det kommer en cyklist och jag säger till Alwa att hålla sig på sidan. Precis när cyklisten ska åka om, vänder Alwa sig om och säger Ja där kommer en gubben 😊 Han skrattar och hejar. 
Pinsamma lilla unge.
Nu ska hon snart lämnas hos dagmamman och jag ska in och kolla på mitt extra jobb. 

Ha en bra dag i den sköna solen ☀😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0