BlÄsigt



Tji fick ju jag idag, inte fick jag sitta i solen och sola. Det har varit disigt hela dagen 😡
Startade med en morgon PW i blÄsten, Àr sÄÄÄ less pÄ detta blÄsande.
Efter att alla barn var skjutsade, körde jag igÄng med stor stÀdning av nedervÄningen, badrummet nere fick samma sanering som det uppe igÄr. Jag for runt i 390 för att hinna ut i solen, som sen aldrig kom.


Alwa ville bestÀmt ut och cykla i blÄsten, jag mindre nöjd, men vad gör man inte för sina barn. Fick lura in henne vid lunch, efter maten lag vi oss i soffan och gosade.
Sen var det cykling som gĂ€llde igen, dĂ„ fick hon hĂ„lla sig pĂ„ altanen och jag stĂ€ngde in mig i uterummet, dĂ€r var det varmt och skönt 😊 Nu minsann kommer solen nĂ€r det Ă€r kvĂ€ll. Hoppas det Ă€r fint imorgon, hinner njuta pĂ„ förmiddagen, kl 14 ska jag in och bli avtackad pĂ„ mitt gamla jobb.


Nu Ă€r barn hĂ€mtade och vissa  Ă€r lĂ€mnade igen😁 Nu ska jag laga mat och sen blir det hĂ„rd körning pĂ„ Friskis och sen blir det storhandling.


Kramen till er 💗

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0